Atstovavimas prekės ženklams

 

Dabar prekės ženklai nebėra vien produktų ar paslaugų įvaizdis, dabar tai yra kiekvieno vartotojo įvaizdis. Išvardijus asmens mėgstamus prekės ženklus, galima sužinoti daugybę dalykų – pradedant turtine, socialine, net šeimynine padėtimi, baigiant kasdieniais įpročiais bei laisvalaikiu. Taigi kiekvienas žmogus, rinkdamasis prekės ženklą, renkasi ir savo paties įvaizdį.

Taip mano ženklodaros profesionalas Wally Olins. O mes pasirūpinsime, kad asmeniniuose mėgstamiausių prekės ženklų sąrašuose Jūsų ženklas užimtų lyderio pozicijas. Būsime tie, kurie:

• sukurs pavadinimą, logotipą, šūkį bei visą prekės ženklą (taip pat prekės ženklo plėtinius – sub-brand“us bei prekės ženklo vadovą – brandbook“ą);
• užregistruos jį;
• įves prekės ženklą į rinką;
• vystys, o prireikus atnaujins (rebranding);
• atliks prekės ženklo tyrimus bei analizę.

Kas yra prekės ženklo tyrimai?

Prekės ženklo tyrimai suteiks informacijos, kuria pasinaudojus galima pasiekti efektyvesnių rinkodaros rezultatų. Tai yra priemonė kurti, realizuoti ir vertinti rinkodaros efektyvumą. Prekės ženklo tyrumų dėka Jūs galite:

• pamatuoti prekės ženklo žinomumo lygmenį;
• išbandyti naujas reklamos strategijas;
• įvertinti jau buvusias reklamos kampanijas;
• įvertinti rinkodaros kampanijų rezultatus;
• padėti vystyti ir tobulinti marketingo idėjas.

Ką mes tiriame?

• Kaip skirtingo amžiaus, lyties, socialinės padėties respondentai vertina tam tikrą prekės ženklą;
• prekės ženklo žinomą lyginame su konkurentų prekės ženklais;
• reklamos poveikį prekės ženklų žinomumui;
• kokie faktoriai veikia lemia prie prekės ženklo.

„Žalieji“ prekės ženklai

Kai visas pasaulis yra pamišęs dėl ekologijos, nenuostabu, kad „žalieji“ prekės ženklai daro vis didesnę įtaką vartotojų apsisprendimui. „Green brand“ yra toks ženklas, kuris asocijuojasi su gamtai atsakinga („ecofriendly“) įmonės politika.

Perteikite savo ekologines iniciatyvas vartotojams, kad jie, pirkdami jūsų produkciją taip pat galėtų prisidėti prie gamtos išsaugojimo. Tai padaryti galime kartu:

• sukurkime „žaliąjį“ kompanijos, produkto ar paslaugos prekės ženklą;
• atnaujinkime arba papildykime Jūsų prekės ženklą pagal „žaliąsias tendencijas“
• organizuokime su ekologija susijusias reklamos kampanijas;
• vykdykime „žalią“ rinkodarą;

 
smart foreash